Η Ομάδα μας

Στο Μικρός Einstein πιστεύουμε στη δύναμη της συνεργασίας.
Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους επαγγελματίες που μοιράζονται το ίδιο πάθος:
να υποστηρίζουν τα παιδιά και τις οικογένειές τους μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες
και δημιουργικές παρεμβάσεις.

H  Νεκταρία  Λόγγρου  είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης κι αποκατάστασης διαταραχών λόγου, ομιλίας κι επικοινωνίας σε παιδία κι εφήβους από το 2016 έως και σήμερα.

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης της, έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια όπως το πρόγραμμα TEACCH, τα εναλλακτικά   κι επαυξητικά συστήματα επικοινωνίας PECS και PODD και τη στοματοπροσωπική μυολειτουργική θεραπεία.

Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών , σε σχολικά πλαίσια ως παράλληλη στήριξη  καθώς και ως ελεύθερη επαγγελματίας παρέχοντας υπηρεσίες κατ΄ οίκον αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία στη συνεργασία με παιδιά οικογένειες  κι εκπαιδευτικούς.

 Η προσέγγιση της βασίζεται στην εξατομικευμένη παρέμβαση και στη στενή συνεργασία με την οικογένεια με στόχο κάθε παιδί να αναπτύξει την επικοινωνία και την αυτονομία του μέσα από ένα υποστηρικτικό κι ενθαρρυντικό περιβάλλον.

Η Πεχλιβανίδου Αλεξάνδρα γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Σέρρες. Σπούδασε Λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και έκανε την πρακτική της άσκηση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών. Έχει ολοκληρώσει επιμόρφωση που αφορά τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με πολλές Διαταραχές του Λόγου. Συνεχίζει να καταρτίζεται με συνέδρια και σεμινάρια και είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο ΜΠΣ “Νευροαποκατάσταση”.

Η Μεϊμάρογλου Σοφία αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου το 2012 κι έκτοτε έχει εργαστεί σε πλαίσια στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που αναλαμβάνουν την αποκατάσταση των διαταραχών του λόγου. Επιμορφώνεται διαρκώς μέσα από σεμινάρια που αφορούν ένα πλήθος διαταραχών (όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος), ενώ έχει εκπαιδευτεί στη Μέθοδο Νευρολειτουργικής Αναδιοργάνωσης – Padovan. Σήμερα είναι μεταπτυχιακή Φοιτήτρια με σκοπό την ειδίκευση πάνω στη Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας.

Η Ιουλίτα Κατσικάτσου είναι Εργοθεραπεύτρια με σπουδές στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στην Πτολεμαΐδα. Με πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία στη Ζυρίχη, έχει εργαστεί με παιδιά, συνδυάζοντας τη θεραπεία με το παιχνίδι και τη δημιουργικότητα. Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια πάνω στον αυτισμό, τη νευροποικιλομορφία και την οικογενειοκεντρική εργοθεραπεία, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις γνώσεις της. Με χαμόγελο, φαντασία και πολλή αγάπη για το παιδί, η Ιουλίτα πιστεύει πως κάθε μικρό βήμα στην εργοθεραπεία μπορεί να γίνει μια μεγάλη περιπέτεια μέσα από το παιχνίδι!

Η Μαργαρίτα Μουμουλίδη γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μεγάλη Βρετανία. Σπουδάσε εργοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και αποφοίτησε με Άριστα. Παρακολουθεί το μεταπτυχιακό της Ενιαίας και Ειδικής Αγωγής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου και παράλληλα επιμορφώνεται διαρκώς μέσα από σεμινάρια στον τομέα της εργοθεραπείας και της ειδικής αγωγής. Η ακαδημαϊκή της πορεία εστιάζεται στην υποστήριξη ατόμων, και ιδιαίτερα παιδιών, με αναπηρίες. Το ενδιαφέρον για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, και ειδικά για τα παιδιά με αναπηρίες, την έχουν οδηγήσει σε πρακτικές ασκήσεις, δράσεις και συμμετοχή σε κλινικές ασκήσεις σε ΚΔΑΠ μεΑ και ιδιωτικά παιδιατρικά εργοθεραπευτικά κέντρα προσφέροντας ουσιαστικά εφόδια για την κατανόηση των σωματικών, ψυχοσυναισθηματικών και μαθησιακών αναγκών των παιδιών.

H Σταυρούλα Βαρσάκη είναι Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής. Με την ολοκλήρωση των προπτυχιακών της σπουδών της στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Oxford Brookes στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έκανε πρακτική άσκηση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Παπανικολάου και σε κέντρα ημέρας Alzheimer όπου ασχολήθηκε με την εφαρμογή νευροψυχολογικών δοκιμασιών κάνοντας παρεμβάσεις για τη βελτίωση μνήμης και λόγου. Παράλληλα εργάστηκε εθελοντικά στις ενδονοσοκομειακές δομές και τα προστατευόμενα διαμερίσματα του κρατικού θεραπευτηρίου της Λέρου.

Στη συνέχεια απέκτησε πτυχίο στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση την Ειδική Αγωγή. Στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης, ειδικεύτηκε στο θεραπευτικό παιχνίδι, τη δημιουργική γραφή, το αισθητηριακό παιχνίδι, στο Messy Play και τη δημιουργική συμβουλευτική με τεχνικές Ψυχοδράματος. Επιπλέον, είναι πιστοποποιημένη δύτρια (DM PADI) με ειδίκευση στην αυτόνομη κατάδυση για άτομα με αναπηρία (SSI).

Έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής με προσανατολισμό την αξιολόγηση, εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς και αναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης, δραστηριοποιείται στην υποστήριξη και συμβουλευτική γονέων.

Υπήρξε αρθρογράφος σε περιοδικά σχετικά με την αναπηρία και την ειδική διαπαιδαγώγηση, έχει παρουσία σε συνέδρια ως ομιλήτρια και δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά ψυχολογίας.

Από το 2006, εργάζεται ιδιωτικά αλλά και σε ιδιωτικές δομές ως ψυχολόγος, ερευνήτρια και παιδαγωγός. Αποτέλεσε μέλος της ερευνητικής ομάδας του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, όπου συμμετείχε στο σχεδιασμό προγράμματος περιήγησης σε άτομα με αυτισμό, και εξωτερικός συνεργάτης σε ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής. Επιπλέον εποπτεύει την πρακτική άσκηση φοιτητών, δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, και εκπονεί επιμορφωτικά σεμινάρια ως επισκέπτρια ομιλήτρια. Αποτελεί μέλος της διεπιστημονικής ομάδας και υπεύθυνη προγράμματος του ΚΔΗΦ ατόμων με Αυτισμό / ΑΧΤΙΔΑ και μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του ΚΔΑΠ ΜΕΑ Αποσπερίτης.

Ο Αλέξανδρος είναι Ψυχολόγος και Σχολικός Ψυχολόγος, απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας και του Τμήματος Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Διαθέτει μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην Ψυχική Υγεία Παιδιού και Εφήβου (MSc, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου) και είναι Ψυχοδυναμικός Ψυχοθεραπευτής, εκπαιδευμένος στη Βραχεία Εντατική Δυναμική Ψυχοθεραπεία (ISTDP) – μια θεραπευτική προσέγγιση που εστιάζει στην επεξεργασία των βαθύτερων συναισθηματικών εμπειριών, οδηγώντας σε ουσιαστική και βιωματική αλλαγή. Επίσης, εξειδικεύεται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στις Αναπτυξιακές Διαταραχές, στη Μουσικοθεραπεία, στο πεδίο των εξαρτήσεων και στη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. 
 
Η επαγγελματική του πορεία επικεντρώνεται στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων, μέσα από σύγχρονες θεραπευτικές παρεμβάσεις και στήριξη οικογενειών. Έχει συνεργαστεί με φορείς, όπως ο Σύλλογος Συνδρόμου Down Ελλάδος, το Κοινωνικό ΕΚΑΒ, το Κέντρο Ζωής, η ΑΡΣΙΣ, καθώς και με σχολικές κοινότητες και οργανισμούς που παρέχουν στήριξη σε παιδιά, εφήβους και ευάλωτους πληθυσμούς. 
 
Διαρκώς επιμορφώνεται σε ποικίλους τομείς της επιστήμης του, ενώ έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα και δημοσιεύσεις σχετικά με τη ΔΕΠ-Υ, τη ΔΑΦ και το σύνδρομο Down.
 
Πιστεύει ότι η θεραπευτική σχέση βασίζεται στην αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και την κατανόηση. Δημιουργεί έναν ασφαλή χώρο όπου κάθε παιδί, έφηβος ή ενήλικας μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα, να κατανοήσει βαθύτερα τον εαυτό του και να αναπτύξει πιο λειτουργικούς τρόπους σύνδεσης με τους γύρω του.

Η Μαρία Δημητριάδου είναι Ψυχολόγος. Γεννήθηκε και  μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο, εξειδικεύτηκε στη Γνωστική-Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο Κύπρου) και στην Κλινική Νευροψυχολογία (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Επιπλέον, παρακολούθησε το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών με τίτλο «Βασικές αρχές ψυχοθεραπείας παιδιών και εφήβων, οικογενειακής θεραπείας και συμβουλευτικής γονέων».

Από το 2018 εργάζεται ως Σχολική Ψυχολόγος σε σχολείας Ειδικής και Γενικής Αγωγής παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Παράλληλα, διδάσκει σε Σχολές Ανωτέρας Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ./ πρώην Ι.Ε.Κ.), αναλαμβάνοντας μαθήματα Γενικής και Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας και άλλα.

 Έχει παρακολουθήσει σειρά επιμορφωτικών προγραμμάτων, συνεδρίων, σεμιναρίων και βιωματικών εργαστηρίων με θεματικές που αφορούν τη Σχολική Ψυχολογία, τη βία και τον σχολικό εκφοβισμό, τη διαχείριση απώλειας και σοβαρής ασθένειας στο σχολικό περιβάλλον, καθώς και την παραβατική συμπεριφορά ανηλίκων. Σήμερα, φοιτά στο τελευταίο έτος του τετραετούς προγράμματος εκπαίδευσης στη Γνωστική-συμπεριφορική θεραπεία της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας της Συμπεριφοράς, με σκοπό την πιστοποίησή της ως γνωστικής-συμπεριφορικής θεραπεύτριας από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τις Γνωστικές και Συμπεριφορικές θεραπείες.

Ο Μάριος Πενίρης είναι ειδικός παιδαγωγός και απόφοιτος του University of East London. Η παιδαγωγική του προσέγγιση είναι ολιστική, εστιάζοντας στην πολυεπίπεδη ανάπτυξη του παιδιού. Δεν αντιμετωπίζει την ακαδημαϊκή εξέλιξη ως αυτοσκοπό, αλλά ως ένα μέρος ενός ευρύτερου παιδαγωγικού πλαισίου που περιλαμβάνει τη συναισθηματική ενδυνάμωση, την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής και τη δημιουργία συνθηκών που επιτρέπουν σε κάθε μαθητή να αναπτύσσεται με ολοκληρωμένο και αυθεντικό τρόπο.

Η Δήμητρα Αναστασιάδου, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη και αποφοίτησε από το τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του πανεπιστημίου Μακεδονία, με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Από τα πρώτα κιόλας χρόνια των σπουδών της, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση και διδασκαλία των ατόμων με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες, γεγονός που την οδήγησε στην αναζήτηση ακόμα πιο εξειδικευμένων γνώσεων και μεθόδων πάνω στα συγκεκριμένα επιστημονικά αντικείμενα. Για τον σκοπό αυτό, έλαβε ειδική εκπαίδευση πάνω στην μέθοδο της δομημένης εκπαίδευσης – ΤEACCH σε σεμινάρια που έλαβαν χώρα σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Βόρεια Καρολίνας (North Carolina) που διοργανώθηκαν από την Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων. Ακόμη, παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια πάνω στις μεθόδους της μη λεκτικής επικοινωνίας του προγράμματος Pecs και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε συνδυασμό με υποστηρικτική τεχνολογία, όπως ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets κ.α Στα πλαίσια της καλύτερης και σφαιρικότερης κατάρτισης του επιστημονικού της τομέα, παρακολούθησε το σεμινάριο ABA « Applied Behavior Analysis, ABA», σχετικά με την αξιολόγηση και την ανάλυση συμπεριφοράς σε παιδιά που παρουσιάζουν ιδιαίτερες συμπεριφορές.

Η ταυτόχρονη ενασχόληση της με παιδιά προσχολικής ηλικίας, με μαθησιακές και επικοινωνιακές δυσκολίες την ώθησε στο να παρακολουθήσει, το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας «Αντίληψη, κίνηση, Ρυθμός και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση» Παράλληλα παρακολούθησε διάφορα προγράμματα εξειδίκευσης και σεμινάρια ποικίλης ύλης, όπως, το Επιστημονικό Συνέδριο που διοργανώθηκε από το Πανεπιστημιακό γενικό νοσοκομείο Λάρισας, με τίτλο . «Το πάζλ του Αυτισμού,10 χρόνια μετά. Εξελίξεις και προοπτικές, την ημερίδα με θέμα « Η τεχνολογία και η υποστηρικτική τεχνολογία στα νηπιαγωγεία και την ειδική εκπαίδευση» , το σεμινάριο οπτομετρίας που αφορά την διαδικασία αισθητηριακής πρόσληψης της πληροφορίας και της σταδιακής της επεξεργασίας απ’ τον εγκέφαλο, και την Διημερίδα που διοργανώθηκε από την Ε.Ο.Δ.Α.Φ (Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος ) με τίτλο ,«Αυτιστικό Φάσμα/ Σύνδρομο Άσπεργκερ : Διαχείριση συναισθημάτων και αυτιστικών συμπεριφορών, Στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων εφηβείας, κοινωνικότητας, βίας και εκφοβισμού.

Τέλος, αναγνωρίζοντας ότι ένας από τους σημαντικότερους συντελεστές της εκπαίδευσης των παιδιών είναι η ενεργή συμμετοχή των γονέων, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στην εκπαίδευση των γονέων όσων αφορά θέματα κατανόησης και διαχείρισης συμπεριφοράς στην καθημερινότητα. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη ως ειδική παιδαγωγός. Διατηρεί δικό της γραφείο και ταυτόχρονα εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης του κέντρου στήριξης παιδιού και οικογένειας, των παιδικών χωριών SOS και ταυτόχρονα παρέχει υπηρεσίες όπως, παράλληλη στήριξη σε σχολικό πλαίσιο, εκπαίδευση κοινωνικών δεξιοτήτων και αυτόνομης διαβίωσης σε εξωτερικούς χώρους και συμβουλευτική γονέων!

Ο Δημήτριος Κάτσακας είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος πτυχίου Συντήρησης Έργων Τέχνης από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360. Έχει ολοκληρώσει επιμόρφωση 800 ωρών στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Φιλολογικών Μαθημάτων και διαθέτει πιστοποιήσεις στην αγγλική γλώσσα (Proficiency) και στην Πληροφορική.
Από το 2017 διδάσκει φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, παρέχοντας ενισχυτική διδασκαλία και προετοιμασία για Πανελλήνιες Εξετάσεις. Έχει εργαστεί σε φροντιστηριακούς και εκπαιδευτικούς φορείς, ενώ παράλληλα έχει αναλάβει ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη μαθητών με ΔΕΠΥ και διαταραχές αυτιστικού φάσματος σε δημόσια σχολεία και των τριών διδακτικών βαθμίδων.
Η διδακτική του προσέγγιση δίνει έμφαση στην εξατομικευμένη μάθηση, την ενθάρρυνση και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Έχει συμμετάσχει επίσης σε εκπαιδευτικά προγράμματα Summer Camp, αποκτώντας εμπειρία στη βιωματική και ομαδοσυνεργατική εκπαίδευση

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας;

Αναζητούμε πάντα νέους συνεργάτες που ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό, τον ενθουσιασμό
και την αγάπη τους για τα παιδιά. Εάν είσαι Ειδικός Παιδαγωγός, Λογοθεραπευτής, Εργοθεραπευτής,
Ψυχολόγος, Φυσιοθεραπευτής
ή άλλος επαγγελματίας στον χώρο της ειδικής αγωγής και πιστεύεις
ότι μπορείς να προσφέρεις αξία στην ομάδα μας, θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε.

Στείλε μας το βιογραφικό σου και γίνε μέρος μιας ομάδας που κάνει τη διαφορά!

[email protected]